LIDO Atpūtas centra Klientu apkalpošanas vadītāja

LIDO Atpūtas centrā strādāju kopš atvēršanās – 1999. gada, kad aicinājām rīdziniekus un Rīgas viesus svinēt gadu tūkstošu miju jaunatvērtajā LIDO. Izturot lielu konkursu, sāku strādāt kā viesmīle. Tam sekoja zāles pārziņa amats, un trīs gadu laikā saņēmu paaugstinājumu un kļuvu par klientu apkalpošanas vadītāju. 

Šis darbs ir daudzveidīgs un sniedz lielu gandarījumu, jo ar manu palīdzību daudzi sākotnēji nepieredzējuši jaunieši uzņēmumā izaug par jaunai pieredzei atvērtiem, entuziastiskiem profesionāļiem. Daudzi no šiem darbiniekiem ir manas meitas vecumā, līdz ar to izjūtu lielu atbildību par to, kāda būs viņu pirmā darba pieredze.

Galvenais iemesls, kāpēc esmu tik lojāls darbinieks, ir tas, ka ļoti lepojos ar savu darbavietu. LIDO izveidotājs, īpašnieks un uzņēmuma seja Gunārs Ķirsons ir iedvesmojošs paraugs no kā mācīties. Viņš visai komandai ar savu piemēru māca, ka nav jābaidās lielas idejas ieviest arī dzīvē un to, cik svarīgi ir spēt atzīt savas kļūdas un uzņemties atbildību. Lai cik tas ir grūti, tas ir ātrākais veids kā augt kā personībai.

Tiem, kuri vēl tikai meklē savu vietu darba tirgū, vēlos ieteikt veidot karjeru vienā uzņēmumā, nevis pie pirmajām grūtībām to mainīt – tā veidojas gan pilnvērtīgāka pieredze, gan ciešākas attiecības ar kolēģiem.

Icon arrow pointed title Atpakaļ