Par mums

Drukāt

„Vēsturi veidojam mēs paši.”
Gunārs Ķirsons, AS LIDO īpašnieks un Padomes priekšsēdētājs

Un tas nebūt nav pārāk skaļi teikts. LIDO, viens no pirmajiem atjaunotās valsts privātuzņēmumiem, ar savu „tautas restorāna” konceptu – atklātā virtuve oriģinālā interjerā – ātri vien kļuva par atpazīstamu vaibstu Latvijas tēlā un nu jau 29 gadus joprojām nemitīgi aug un attīstās, ieņemot vadošo vietu Latvijas restorānu biznesā.

Demokrātiski bistro un veikali, delikatešu bufetes un bāri, omulīgi krodziņi un smalki restorāni – tas viss ir LIDO, tik dažāds un dinamiski mainīgs un tomēr savā neatkārtojamībā tik atpazīstams. Atsevišķos uzņēmumus atšķir to idejai un atrašanās vietai piemērots interjers, gaisotne un ēdienkarte, vieno – estētiskā, gastronomiskā un apkalpošanas kvalitāte.

Augsto kvalitātes latiņu LIDO spēj noturēt, pateicoties savai pašpietiekamībai. LIDO projektē, ceļ un ražo pats sev. Gaļas un zivju cehi piegādā produktus un pusfabrikātus ne tikai LIDO restorāniem, bet arī veikaliem visā Latvijā. Savukārt radošā komanda – konstruktoru, arhitektu un mākslinieku birojs ar uzņēmuma vadītāju un ideju autoru Gunāru Ķirsonu priekšgalā, kā arī amatnieki – galdnieki, metālmākslinieki un celtnieki ir tie, kas veido LIDO zīmolu. Sekojot jauniem izaicinājumiem, LIDO paplašina ražotnes un apvieno tās dizaina un interjera rūpnīcā.

Atsaucoties uz patērētāju interesēm, LIDO pievēršas lauku tūrismam, kur tāpat kā jau ierastajā sabiedriskās ēdināšanas nozarē par augstāko uzdevumu pasludina sniegto pakalpojumu kvalitāti un videi draudzīgu saimniekošanu.

LIDO koncepts un veiksmīgā darbība izraisa lielu interesi arī ārvalstu investoros. Ir īstenoti projekti Viļņā (Lietuva) un Minskā (Baltkrievija). 2009.gada oktobrī atklāts pirmais LIDO restorāns Igaunijā, Tallinā. Kļūt par starptautiski atpazīstamu zīmolu ar unikālu un unificētu konceptu ir viens no uzņēmuma mērķiem.

Atpakaļ